השר ליצמן: "הנציגות החרדית נערכת למאבק הירואי"

אבי רבינא No Comments on השר ליצמן: "הנציגות החרדית נערכת למאבק הירואי"

שר השיכון יעקב ליצמן תקף בחריפות את אנשי ימינה ותקווה חדשה, על נתינת ידם בהקמת ממשלת השמאל המתנגדת לתורה ויהדות. השר ליצמן הבהיר "אנו נפעל מהאופוזיציה בכל כוחנו ובאחדות מלוכדת שלא לאפשר לשונאי הדת ורודפיה, לשנות ממה שמקובל כיום"

יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבינוי והשיכון הרב יעקב ליצמן מגיב לראשונה, להקמת ממשלת השמאל בראשות לפיד ובנט ותוקף בחריפות את אנשי ימינה, "מדובר בליקוי מאורות ממש. מי פילל שאנשי ימינה יובילו ממשלת זדון כזו שתיתן כוח להשחית את כל הקדוש והיקר לנו לאורך הדורות ח"ו בידי שונאי הדת ומשניאיה" אמר ליצמן.

ליצמן הוסיף ותקף את המינוי השערורייתי של ליברמן, "זהו חילול ד׳ מאין כמוהו, להכתיר את מי שהכריז שיזרוק את שומרי התורה לזבל, לשר האוצר, ואת לפיד לראש ממשלה, זוהי סכנת קיום אמיתית לעולם התורה ומסורת ישראל".

השר ליצמן תקף את איבוד הערכים הטוטאליים מצד אנשי הימין המבוהקים, "התדהמה היא נוכח אנשי ימין מובהקים כמו בנט, סער, שקד ואלקין, שאיבדו כל מצפון ערכי בחבירה לישראל ביתנו, יש עתיד ומרצ, כולל איבוד ערכי הימין בהסתמכות על המשותפת ורעמ".

השר ליצמן הבהיר כי היהדות החרדית לא תשב בחיבוק ידיים אל מול האסון המתרחש, "הנציגות החרדית בהנהגת מרנן ורבנן גדולי ומאורי ישראל שליט״א, נערכת למאבק הירואי ותדע בס״ד להילחם בכל דרך וכדי למנוע כל פגיעה במסורת ישראל וזכויות הציבור החרדי".

עוד הוסיף ליצמן, "אנו נפעל מהאופוזיציה בכל כוחנו ובאחדות מלוכדת שלא לאפשר לשונאי הדת ורודפיה, לשנות ממה שמקובל כיום, בנושאים הערכיים, בתחומי הגיור, בני הישיבות, עולם התורה, כשרות וטהרה, שבת קודש וזכויות הציבור החרדי".

בסיום דבריו אמר השר ליצמן, "אנו סמוכים ובטוחים כי נצח ישראל לא ישקר וכל כלי יוצר עלייך לא יצלח, בעזרת ה׳".



0 תגובות